gymnasiemässan!

Publicerat: 2009-10-05 @ 20:47:09




tjooblogggeeen! :)
idag har det varit en rätt bra dag :)
dagen började med att ja stack till skolan typ 9 fick reda på att jag hade hål timma typ hela dagen, så jag och daniella stack till stan sen tillbaka o käka, sen hade vi en halv sv lektion sen stack vi till sv mässan o kollade runt på gymnasie mässan :) trevlans asså!
kom fram till,

Kitas
-samhäll
Ale- samhäll media tror ja.
elof lindälv-samhäl häst
Real - häst
Munkebäck-Media,istet

Ska dit igen och kika runt :)
Efter det var ja en stund till med kristin käka lite onyttig mat, tacos och en tårta :s
Sen kom pappa och då cyklade jag och han till stallet 1 mil dit :o
Sen var vi där och fick hö leverans, o sen cyklade hem, 1 mil
så 2 jävla mil har jag cyklat, :o duktig duktig !!
Nu ska jag dusha o myyysa med te o macka!

Pussokramen!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vill oxå gå på real:D:D men först ville jag oxå gå på elof lindälv... men för långt:/

2009-10-05 @ 21:12:15
Postat av: Kristin

wiiiie, en mycket kul men mycket kort dag hade vi idag(LL) puss på dej söten, och lycka till med gvalen:)(L)

2009-10-05 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0