daaaagen

Publicerat: 2009-10-02 @ 18:30:14

fick bli en uuuddaaa bild :D

goddagens =D
rätt soft dag, vaknade och var pigg klockan 7 ?
gick upp fixade mig o stack till skolan, hade typ bara slapp lektioner o var tvungen att gå kvart i 1 för att åka till pollen, för hon skulle vaccineras, så åkte.
I stallet fick jag vänta i typ 45 min på vetrinären :o
seeeeeeeeeegt, men hon kom tillslut och hon fick spruta, sen kom michelle och vi tog med oss hästarna och skritta ut en sväng, skit mysigt, sen träffade vi Sofia Och Liza, skrittade hemmåt, mysmys, sen åkte ja hem, satte mig vid datorn o vipps så fastnade ja här :o
nu är jag svin hungrig så ska äta,
skriver mer sen,

pussoheejjjss

Kommentarer
Postat av: michelle

dagen var myyys :)<3

2009-10-02 @ 19:39:33
URL: http://hhonmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0