10/5-09

Publicerat: 2009-05-10 @ 14:19:29



oj hehe, inte uppdaterat på ett bra tag, har rätt mycket att skriva nu känner jag, men kommer inte bli så mycket för jag kommer aldrig få saker att skriva hah :)
menmen,
furina kom torsdagen 24 april, och lämnade mig  torsdagen den 7 maj...
slit och tårar har det varit och inte lett till något bra alls, men dem 2 underbaraste veckorna i mitt liv!
den ponnyn är fantastisk, du ville inte gå på transporten du vägrade men tillslut hade du inget val, du gick på och åkte, bröt ihop och mimmi, tack för du finns hjärtat <3
saknar den ponnyn så jävla mycket., kommer alltid minnas henne, <3
i torsdags red ja ju också hoppade 1.05 grym är hon, the worlds greatest!
glömmer dig aldrig finaste <3
men men, livet är svårt och man får bara leva med det, letar ny ponny nu då, hittat sjukt många men inga svarar,..
har prao  nu i 2 veckor, så jävla soft :D
var på börjes och svensk ridsport igår, jävlar va saker dem har, hittade massor jag ville ha, men pengar pengar pengar har inga :(( men beställde ett par sådana snygga ridstövlar :)
ska dit igen på måndag eller tisdag :)
hehe :)
jaja har inte så mycket mer att skriva nu, ha de göööötttt  =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0