dikter... <3

Publicerat: 2009-05-29 @ 23:21:50



I wrote his name in the sand
but the wind took it
I wrote his name on a stone
but the water took it
I wrote his name on a paper
but the fire took it
So i wrote his name in my heart
and it will be there forever
-----------------------------------------------------------------------------------
Om jag är ensam
finns du här då?
Om jag gråter
tröstar du mig då?
Om jag behöver en vän
blir du min vän då?
Om jag säger att jag älskar dig
försvinner du då?
-----------------------------------------------------------------------------
Lying alone thinking of you
I wonder if you miss me to
I wan't you to know
that I love you so
but I'm afraid if I told you
you would just go

-----------------------------------------------------------------------------------
Love is not right
love is not fear
i really love you
but you don't care

-------------------------------------------------------------------------------------------
Se mig som jag är
kan du inte de är jag inte här

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Du har en egen plats i mitt hjärta
en plats fylld av glädje och smärta
Den delen kan du aldrig ta ifrån min
inte ens om någon annan skulle få dig
Nej dig kommer jag aldrig att glömma
i mitt hjärta ska jag dig gömma
I ett hörn kommer du alltid att finnas
för du är en människa jag vill minnas
Tro de eller ej
jag kommer alltid älska dig

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Love is a name
sex is a game
Drop the name
and play the game
--------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0