bellina <3

Publicerat: 2009-06-17 @ 17:43:24
hallu...
jag har sket tråkigt, tänkte gå ut med linda och verkonica en sväng, var hos bellina i morse,  hon fick springa lite i paddocken och hoppa lite smått, det tyckte hon va roligt, sen tyckte hon det var ännu roliga att gå till hagen igen ^^
ja har tänkt och tänkt och ja tänker ge henne tid, jag ger henne sommaren funkar det inte så har jag hittat en annan ponny..
det går liksom inte, hon är världens underbaraste ponny, men jag vet inte vad hon håller på med,,
hoppas det funkar!
ska ut en stund nu, får blimer inlägg i kväll ..
avslutar med 2 bilder från idag :)
finaste! <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla,du fattar väl att hon kommer hålla på och testa dig ett bra tag framöver tills ni känner varandra. Va är det som är så jobbigt med henne då?!

2009-06-17 @ 23:14:16
Postat av: Sofija

det är inte lätt att svara när du inte skriver vem du är!

TÖNT!

2009-06-18 @ 17:14:46
Postat av: emelie♥

sjukt fin häst :D

2009-07-19 @ 16:33:15
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0