sminket är slut :o

Publicerat: 2009-07-20 @ 15:32:17

gosh, mitt smink är slut ;o
inte bra inte bra inte bra..
vaknade lite för sent idag, så smart som jag är, så fick skynda
mig upp och dusha fort och trycka i mig en macka, sen började
det spö regna men ja fick skuss av min ängel till mamma :) (a'
skönt att slippa ta bussen, (:
mötte bea ? i stallet, och hon prov red bellina, hoppas hon
gillade henne, för då blir hon medryttare ..
jag lyckas alltid skämma ut mig, jag red lite först så skulle jag hoppa av och
vad händer jo mina mjukis byxor fastnar och går sönder där bak seriöst
snacka om pinsamt. så får springa och byta byxor,, så typiskt mig liksom..
På Fredag drar jag och familjen till Malmö så ska shoppa lite innan, typ ett par mjukis byxor haha!
Måste typ börja jobba eller något, detta funkar faktiskt inte, jag har inga pengar alls, aldrig..
Jag måste tjäna pengar, på något sätt, måste kunna köpa kläder, sist jag var och "shoppa"
hade jag bara råd med ett linne, seriöst snacka om att vara fattig .. ><
hästen tar alla pengar verkligen :o
Det värsta är att jag behöver så sjukt mycket saker till henne nu,
så jag vet inte vad ja ska få alla pengar ifrån.


Kommentarer
Postat av: linda

du får börja hjälpa till mera hemma det ska jag göra snart ;) fick pengar en gång när jag städade pappas bil eller ah jag fick en webb =')

2009-07-20 @ 21:58:57
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: carro

haha,så är det. Har man häst är det lika bra och vänja sig vid att alla pengar går till hästen..om man inte är svinrik vill säga.

2009-07-21 @ 00:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0