harry potter är bäst!

Publicerat: 2009-07-23 @ 00:26:42

tjooooosan (:
vaknade av att min dumma pappa väckte mig med att stå utanför
huset och tvätta huset typ 9 på morgonen, åhw ,
så typiskt när man vill sova haha!
så ja gick upp, åt lite och sen satte ja på slutet på harry potter 5, fyfan va ja älskar harry potter.
Har suttit och tittat från 1 till 5 typ varje dag i 3 veckor och ja har kollat på alla typ 6 gånger eller något, så sjukt bra är dem.
fast ja tycker 1,2 och 3 är bäst, vad tycker ni?
förövrigt ska jag och familjen på resturang imon och efter det kolla på Harry potter 6 jiiiie! :)


sen började det regna så ja hade turen att få skuss till stallet, Linda hängde med, pratade massor idag kändes det som haha, fast iförsig, vi träffas nästan varje dag, och vi pratar och pratar och pratar, haha ^^
jaja, vi tog in bellinisen och gjorde henne fin, sen fick jag ett sms om att tjejen som skulle prov rida inte kunde komma så det var bara att sadla och hoppa upp i sadeln med tights och ett långt linne härligt ! haha
Bellina gick för övrigt som en åsna idag och ja blir så trött på henne ibland..
Och det är så dumt för ja blir alltid så arg på henne när hon inte går bra, när det i själva värket är mitt fel.
Jaja, privat lektioner får det bli, men vi ska flytta snart och då jävlar, då ska vi träna, för till hösten ska vi tävla :)
imon blir det ta det lite lungt, kanske skritta ut en sväng, får se.
På fredag åker vi i alla fall till malmö ska bli riktigt skönt att komma bort lite..
Få en liten paus, behöver nog det!
ne nu ska ja dra mig, sängen väntar upp tidigt imon, ha det gött !! :)
puss / sofija

Kommentarer
Postat av: anna

ska hon inte vara kvar på alleby

2009-07-25 @ 16:21:06
Postat av: sofija

nej det ska vi inte.

2009-07-25 @ 16:51:42
URL: http://soofiijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0