goooood morgon =)

Publicerat: 2009-07-12 @ 12:09:28






goood morgon =)
sitter och äter frulle som består av rostade mackor och oboy, mummssss :)
har lite bråttom ska möta linda i stallet typ nu ? :O
får ta bussen nu och springa haha (Y)
ska rida lillla busen idag :)  Hon fick stå igår så hoppas det är lite fart på henne iaf :)
mamma och pappa kommer hem idag :O
hoppas dem köpt massa kläder till mig, som ja inte tror dem har gjort, men man kan ju alltid hoppats :)
har dem inte det så tror jag ja ska åka in till stan imon och kolla runt lite, behöver lite nya o frächa kläder, dels till gothia :o :D
ne nu måste jag skynda mig så inte linda får vänta, ha de götttttt!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0