du är skit..

Publicerat: 2009-07-20 @ 23:55:01
kom nyss in från en liten tur ute med linda och virren :)
myspys var det hehe !

ja har tänkt på en sak, att man aldrig kan vara sig själv.
För att duga måste man vara någon annan, och det är jag så jävla trött på.
måste man stå i spegeln och rå sminka sig och puta med brösten för att se bra ut ? för att duga?
hmm, är så sjukt trött på det!
jo visst ibland kanske det är kul och fixa sig lite och fota lite (a haha, men seriöst, ibland blir det bara för mycket och när man mååsste göra det för att duga, för att vara  "snygg"  räcker det inte att man är snäll ?
skit samma, jag är inte snygg men ja orkar inte ödsla min tid på killar som inte tar mig för den jag är..
var bara tvungen att skriva av mig lite, hehe, ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0