Fredag :)

Publicerat: 2009-01-02 @ 22:12:25


Idag har det varit helt lungt, har inte orkat göra någonting, slapp dag.
Orkar ingenting längre vet inte varför, folk ringer men jag orkar inte svara, inte smsa heller.
Förstår inte vad det är med mej längre.
Har suttit och kollat olika hemsidor och bloggar idag, har varit intresant.
Har också bestält nytt objektiv och kollat ponny :)
I alla dessa år man har tjatat om år, nu är tiden inne, snart ponny tajm =)
Vet inte vad ja skulle göra utan hästarna, kan inte tänka mig ett liv utan dem.
Finns inget liv utan dem!
Vill ändra min loyaout (stavning) men vetefan hur man gör cp x(
Jaja, nyårsafton det  var igår, nej förrgår, och jag fick inte en enda bra bild, eller jo en på ett tomtebloss..
Nu ska jag nog ta och beställa lite kläder från Nelly.com as fina kläder där ju :O
japjap, nu är det iaf 2009 sheat va tiden går fort 5 år kvar till jag är 20 harre jusses =? :O
fan inte klokt..
jaja 2009 blir andra bullar, nu ska det tränas, joggajogga (:
Ska nog börja imon :)
Jaja nu ska ja tjocka mej sista dagen med godis, ha dt göttans,

juste har uppdaterat hemsidan riktigt ordentligt, komentera gärna,
WWW.SOFIJAHARVIDSSON.WEBS.COM ;D

puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0