Fotelifota!!

Publicerat: 2009-01-03 @ 19:08:06




puh,säger jag bara..
äntligen kodat klart bloggen, det var jobbigt vill jag lova.
Har suttit i massvis med timmar nu och försökt och
nu äntligen klart, himlans fult blev det men har iaf lärt mig :P
Trodde jag aldrig skulle förstå men det var lätt ? :O
Jaja, var med Marika en stund förut var ute och fotelifotade
och det blev 0.0.0.0 bra bilder, så arg...
Så tråkigt väder att fota i finns inget att fota..
Nu är jag iaf inne i värmen ska nog göra om lite till här för jag blev inte alls nöjd.
Är så avensjuk på ens blogg, den är så himla fin, vill också ha en sådan blogg..
Vill fota så bra också!
Jaja, nu ska jag kolla in andras bloggar få lite tipps hur man ska göra,

Tjiiingeling ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0