åleviken

Publicerat: 2009-08-19 @ 22:19:15
ojojoojojojooj, uppdaterar inge bra här nuva!
skriver lite ibland hoppas ni läser ändå :o
i förrgår red jag ut med liza och sofia, haha blev en rätt konstig uteritt eftersom min häst har blivit en rodeo häst och skulle bocka loss när vi skulle galoppera så snacka om att jag flög, och ja landade på huvudet, blä, inte så fasligt ont nu men lite..
ialla fall, var i åleviken idag och badade med gabriella och michelle och pollarna, haha såååå underbart!!!
bilder kommer :)
sen red vi hem, o jag putsade sakerna, städade lite i skåpet och bellina fick ett bad :) sså nu luktar hon gott :) sen tog ja bussen hem åt o kollade på bilder :)
nu sitter jag här och har tråkigt :) haha!
imon blir det nog dressyr lite lugnt pass :)
min lilla docka kommer lite bilder från veckan och idag! =)
pussokram!



dressyr pass! :) skötte sig KANON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0