nytt objektiv

Publicerat: 2009-08-26 @ 20:16:30
hallooooj :)
köpt nytt objektiv idag hoppas det är bättren det gammla -.-' :)
Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att varit i världens tråkigaste skola, gick ända till 4 idag fast fick sluta typ en kvart tidigare, från hemkunskapen rätt soft !
Sen åkte jag och maamma tog inte hästarna gav mat och gjorde i ordning lite, så bellina fick stå idag, så åkte vi till Net on Net och köpte mitt efterlängtade objektiv sååååå braaa =)
juste i stallet skulle jag fylla bellinas vatten hink, och vad har jag i fickan ? jo min mobill och vipps så åker den ner i vattnet o där va den sönder =/
så nu har jag min gammla som typ är lika cp, tråkigt nog :/
men hoppas att ja kan låna nån mobil av någon.. ?
 Fick hem lite bilder som jag beställde för några dagar sen , ska sätta uppp ddem någon stans i mitt rum haha =D
bilder kmr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0