almänt nere

Publicerat: 2009-08-07 @ 11:04:01
goddaaagens, hoppas ni sovit gott, för det har inte jag gjort, vridit mig flera gånger, drömt konstiga drömmar, tror ja inte somnade förän kvart över 5 .. -.-' och vaknade 10 och kunde inte somna om, känner mig för övrigt almänt nere..
Det var såhär jag ville ha det, ett tag ialla fall, men ja saknar allt och alla bara för mycket, ja vill tillbaka, men jag är inte välkommen där mer, det känner jag på mig, så varför ens försöka..
skit samma,, idag ska jag bara tråka tråka och åter igen tråka, ska åka till stallet och sen åka hem och sen ska jag sitta och rutna,, helt änkelt..
så sjukt tråkigt sommarlov..
nu när det bra vädret kommer finns det inget att göra..
ja vill bada, nån intreserad? ne förstås inte..
jaja, ska åka till älskling nu, ha de gött ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0