finaste ponnin [v']

Publicerat: 2009-08-07 @ 22:40:07


idag har det varit en rätt bra dag :)
känner mig glad? hhih..
vaknade typ 10, fixade mig solade lite, åkte till stallet, red gick KANON!!!
stolt över världens bästa ponny!!!
gjorde mat och allting så glömde ja och mocka fattar ni eller? :o nått jag ALDRIG glömmer seriöst, får fan ångest av sånt här, fick skuss till skra bro och tog bussen hem, tänkte varje minut på den jävla mockningen, men en dag gör väl inget, ska ändå upp HALV 7 imon och åka till stallet, ZzZzzzzZ , kommer typ somna i stallet elr ngt ^^
Ialla fall, tog bussen hem från stallet och la mig och steeekhtee i  solen, har nog solat sammanlagt hm väldigt länge idag haha :)
men brun det blir ja dåfan inte, orättvist detta, haha..
sen kom erika, vi baadade och solade ännu mer, hihi!
sen åkte hon hem :(
och så åt ja o dusha o nu sitter ja här, o typ trökar sönder, jäsp..
imon ska jag och lisa och sofia löshoppa pollarna, ska se hur långt bellina kan gå igentligen =)
ska bli kul o se, ne nu får ja hasa mig tillbaka, ha de gött!
uppdaterar bättre imon, med fler bilder osv..
pussas!<3

Kommentarer
Postat av: Julia

söt<3

2009-08-08 @ 23:52:54
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0