you always leave

Publicerat: 2009-04-13 @ 02:07:02




har inte skrivit nu på ett tag, och har massor att berätta, men kan inte skriva så mycket här, inte så lämpligt!
men jag har iaf funderat väldigt länge på att sluta i gymkhanan, men jag vet inte..
Ska försöka fortsätta kämpa,, får hoppas att det blir bra med den nya ponnyn, Furina (L')
Ska ha henne på prov, hoppas det kommer gå bra, hon verkar som en toppen ponny :)
jag har ett mygg bett på ryggen jag når inte så jag kan inte klia,, uch jobbit...
Fick en perfym och en tunika av pappa igår, jätte fin :)(L)
Imon ska jag iväg till Furina och provrida, .=) loooove is in the air :)<3
Har suttit hela kvällen och försökt fixa bloggen så den ska bli bra, men det funkade förffan inte, så jag fick be om lite hjälp och nu blev det bra :)
Tack lilly :)<3
klockan börjar närma sig halv 3 och jag är inte ens trött.. känns som jag vänder på dygnet lite..
har gått utan smink i 2 dagar känns helt fail hah :P helt tomt ^^
jajja, får väl gå och sova.. är ju en dag imon också, och UCH, lovet är slut och ddet är skola på tisdag... blääääää...
kommer DÖ typ, har inte jobbat nått under hela lovet... nu börjar allvarlet igen...
ajja nu ska jag ta och sova,, ha det gööööttt, pussarrr..! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0