värdelös ibland

Publicerat: 2009-04-20 @ 17:30:12
iblaand är livet för mycket orättvist asså!
Tycker bara väldigt många människor beter sig så jävla dumt!
inte undra på dig, du beter dig som en jävla kråka!
känner mig så illa tvungen att skriva lite!
så dåligt av er att låta mig ta all er skit när jag inte gjort er något!
känns så jävla fel allting!
ni känner inte mig ni vet bara vad jag heter men ni vet ingenting...
så jävla dumt av er att dömma en person när ni inte vet ett piss om den!


shit daaa sammee!
idag var det rätt okej dag det gick fort i skolan kristin följde med mejj hem vi "skulle"  plugga men det blev mest skratt och flum, hah!
rätt kul det med, förövrigt är det bara 3 JÄVLA dagar och imon 2 seriöst! bli torsda NUUU :D
iaf,, igår var det iväg till tippen, bohuscuppen i gymkhana, roligtroligt..
blev några kort men a, kameran är ju så himla bra,,,, not!
imon ska vi på bio med skolan roligt hm  not!
vi ska se patrik 1.5 den är inte bra ju :(
jaja, hoppas vi slipper slöjden efteeeeer!
förövrigt så har jag prov på onsdag och torsdag ;/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0