5 dagar kvar ::DD

Publicerat: 2009-04-18 @ 17:17:19



helllooo everybodyyyyy :D


idag var det träning på morgonnen, gick väl sådär :/
upphoppen sitter som dem ska iaf :)
efter gymkhanan mockade jag och gjorde fint hos dieppen och adis :)
sen red jag ut med dippen,erica och mini, gick kanon men HAHA jag ramlade av för sadeln åkte sin egen väg haha ^^
men jag överlevde förutom min fot,, helt svullen är den :(
men ja lever antar jag..
jag längtar så mycket så det går inte till torsdag aså! kan hon inte komma NUUUU !
 FURINA <3
yäääässssssssssssyääääs,
sitter här och klämmer på min fot, den är typ blå ;o
haha!
Hanna och kristin sov här igår haha fffan va kul det var :)
älskar dem :)<3
snart ska ska fixa till thiiiiings sedan ska jag väl nörda mej framför datorn antar jag (a'
pusspårumpan! :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0