Torsdag :D

Publicerat: 2009-04-16 @ 22:21:52
halloj godinggar,, min dag idag dåååå kortfattat.
skolan var TRÖÖÖK, men jag har börjat prestera mycket bättre nu, and i know why :D
iaf.. efter skolan mötte jag mimmi och åkte till my one för att köpa nya ridskor hittade man några nääe!
Inte alls.. så det var bara att åka där ifrån och bege sig till stallet där man träffar folk., red ut med Erica torslanda,, roligt,, ada var lite dum hon var rädd för kossorna,, bajshäst!
jaj.. kom tillbaka letade efter mimmi och satt och pratade en stund med roligt folk sen fick man pallra sig bort till manegen där det var gymkhana, kollade en stund  sen bestämde vi oss för att rida lite barbacka så ut med hästarna och red lite gick AS bra, bobbe och diep var duttia :)
sen gick vi in med dem kollade klart på gymkhanan och sen gick ner till nisses, så kul man kan ha ibland asso HAHA! staketet mimmi HAHA :P höjdhoppare är vi (Y) yäh
nu sitter man här ska ner och dusha en snabbis och sen blir det väl sängen för min del är SVIN trött... :(
jaja.. puss och hej lever pastejjj ...

kommer bilder från under dagen kanske imon elr ngt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0