sista lovdagen...

Publicerat: 2009-04-13 @ 12:25:45


goood morgon :))

hoppas attt alla mår bra, för det gör jag :)
lite snuvig bara, hehe..
Ne men det är toppen vet ni varför?
för idaaag blir det iväg till landvetter och rida Furina :)
blir dessvärre runt 6 tiden :(
Men jag får väl plugga,städa och massa annat sånt kul innnan ><
Jag kommer såklart ladda kameran och min pappi ska fota när
jag rider så det kommer komma upp  någon bild ikväll :)
hoppas verkligen det går bra nu asså! :)
För då kommer ponnyn på prov :)
längtar grymt myket asså! :)
ajjaa, nu ska jag ner och äta frukost..
önska mejj lycka till till ikväll :'D

mitt älskade täcke :)))))
ÄlskarT <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Hej Sofija =) jag hittade dig tillslut xD sökte på google vettu ;)

söööt blogg<3

2009-04-13 @ 12:56:31
URL: http://www.saganommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0