7 Dagar!

Publicerat: 2009-04-14 @ 22:14:03
hoooo!
ännu en dag förbii, bara 7 dagar kvar till pälski kommer :')
lille Furina (LL)
längtar ihjäl miiig :D
denna dagen blev till så att jag gick upp kvart i 7 SEEEGT, fick streta mig iväg till den tråkiga skolan...
uch var där och jobbade oerhört bra på slöjden idag måste jag ju säga (a' :)
sen åkte jag hem, blev inte så mycket plugga utan blev mest dator heh (a'
jaja sen mötte jag mimmiiii (L) så cyklade vi till stallet, massor med mys! :)<3
så jätte glad att jag har dig mimmi love uu <3
jaja red Ada och pratade med Gunilla om stallplats så på ONSDAG KOMMER HOOOON :''''''''''''''''D
är mega bega glad !!!! :D<3
har inte så mycket mer att skriva, här kommer lite bilder från igår,,  medans jag red hennes andra bruna så visade hon lite på furraan :D<3
hah!
Så bäst den pownin<3



Jag & Furina<3

Elin & Furina

Älski<3

elin&furina

Furina&Elin :)

världens bästa, hehe :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0