1 DAG KVAR!

Publicerat: 2009-04-22 @ 18:57:37


jahop!
ännu en ny dag och EN DAG NÄRMARE! hah
IMON KL; 19.00 KOMMER HON!
längtar ihjäl mejjj, bajjs att det är så sent bara :(
men men!
kom nyss från tre hästar, skulle inte dit igentligen men mamma ville dit ändå och se på sadel så vi tog turen om och åkte dit, fick köpt ett par ridbyxor och ridskor, hittade oxå¨världens skönaste sadel, snygg var den oxå!
Hoppas den finns kvar till nästa vecka, ska antagligen pröva den då!
iaf, imon kommer det bli BOMBADERING av bilder här så ni som inte vill kolla komentera inget dumt helt seriöst, gå härifrån ist ;)
jag längtar så jävla mycket så det går inte!
Förörvigt så är jag hungrig, (som vanligt)
juste måste ladda kameran ;OOO :DD
neeeehe nu måste jag plugga för imon har jag musik prov, måste oxå tillägga att mina föräldrar är stolta över mej, hahahha (första gången) fick bra på mitt so prov idag (a' :DD
jaja, nu ska jag plugga, men smsa och komentera och glöm inte att kika hit imon och kolla på bilderna, ha det bäst allihopa

PUSS OCH HEJ LEVER PASTEJ!!! // SOFIJAAAAA :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0