Dan efter Julafton

Publicerat: 2008-12-25 @ 18:59:27

Jaha, då är snart julen över dådå!!
känns det som iaf..
Denna julen har iaf varit kanon.
Har fått massor med kul.
Bland annat en mobil och 2 tusen kr :)
Sedan maaaassooor med annat kul..
Jaja somnade inte förän 3 igår, är rätt trött idag, fast
iförsig vaknade jag inte förän halv 1 , :P
jaja, vi drog iväg till Farmor där jag fick ytligare 1000 kr vi fikade där satt och pratade och sedan blev det hem, nu sitter och här, har kollat på en film dricker julmust och äter chokolad och tjockar mej känner mej seriöst fet..
Det är det värsta med julen att man går upp i vikt :(
jaja, 2009 blir det hård träning...
Har inte så mycket att skriva mer nu, blir mer
imorgon hoppas jag, på sönda blir det dipp, ska ha
henne i några dagar hon e bara så bäst vill ha ponnyn <3
Jaja juste imorron blire shopping, Efter REA nu ju,
ska passa på och köpa lite saker :)
Nått till dipp kanske :) får se vad jag hittar,,
tack o hej lever pastejjj ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0